Kies voor een herkenbaar sociaal-maatschappelijk engagement

voor betrokken en tevreden medewerkers & voor een tastbaar CSR-beleid

Help vakanties voor iedereen mogelijk maken: solidariteit troef

ledereen kent vakantiel ledereen weet hoeveel deugd vakantie doet. Meer dan ooit verlangen alle medewerkers om weer op vakantie te kunnen vertrekken.
Echter.. niet iedereen kan dat. 
In de eerste plaatst door een precaire financiéle situatie. 
En voor heel veel gezinnen in armoede komen daar nog extra sociale, praktische en psychologische drempels bovenop.
Het is juist aan dié mensen en gezinnen die al jaren niet op vakantie kunnen, aan wie we samen een kosteloze en zorgeloze daguitstap of vakantie kunnen bezorgen, mét begeleiding op maat.

De werking van het solidariteitsfonds wordt volledig gedragen door partners en sponsors.
Alleen zo kunnen alle giften rechtstreeks naar de doelgroep!

Word partner

Word sponsor

Word partner

Samen werken we een partnerschap uit op maat van je bedrijf en stakeholders.

Kies het engagement en de formule van steun en samenwerking die best bij je bedrijf past:

  • Structureel of ad-hoc
  • Financieel en/of operationeel
  • Korte of lange(re) termijn
  • Communicatie low-key, gericht of juist breed
  • Inhoudelijk aanbod op maat: inspiratiesessie, spreker, materiaal..
  • Inbedden in CSR-beleid: op tempo van het bedrijf en de medewerkers

Motiveer je medewerkers & betrek hen bij een sociaal engagement dat zeer
herkenbaar is

Word sponsor

Financieel
Je sponsorbijdrage steunt de algemene werking en/of een specifieke campagne. Je kiest voor een bijdrage die jou en je bedrijf uitkomt. Sponsoring is aftrekbaar in kosten. 

Product of dienst
Vanuit de aard van je bedrijfsactiviteit kun je natuurlijk ook een logistiek product of dienst aanbieden in sponsoring (eventlocatie, catering. drukwerk, ict, media, promotie- of presentatiemateriaal,...).

Een sponsor getuigt:
"Enige financiële solidariteit vanwege diegenen die sterker staan, vind ik niet meer dan gewoon menselijk en normaal.
Zeker bedrijven en vennootschappen, 
zelfs los van onze sector."
Stefaan Lemey, directeur Bellewaerde
Lees het volledige interview

Waarom helpen als bedrijf?

Verhoog de motivatie bij je medewerkers door hen te betrekken in een herkenbaar sociaal engagement

Verhoog de aantrekkelijkheid van je imago bij sollicitanten als sociaal geengageerd werkgever

Een actueel sociaal-maatschappelijk aspect verankerd in een duurzaam CSR-beleid wordt extra gewaardeerd door klanten leveranciers, partners en andere stakeholders

Een duurzaam engagement opent nieuwe deuren en markten waar duurzaamheidscriteria gelden